[Linux-sunucu] mysql e dışardan bağlantıda uzun süre bekliyor.

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 10:08:31 EEST

Herkese selamlar,

enterprise 3 üstünde kurulu mysql.3.23 server var. Ancak soyle bir sorun
yaşıyorum: mysql server a localden baglanmaya çalıştıgımda problem yok.
baska bir makinadan (aynı ag uzerinde) baglanmaya çalıştıgımda epey bir
bekliyor sonra baglanıyor. Web ten baglanmak istedigimde ise localden
sorun yok ama baska bir makinanın web inden baglanmaya calıstıgımda
baglantı kurulumadı hatası veriyor. Loglarda herhangi birsey de
gozukmuyor. Firewall durdurup denedim yine aynı problem var. Acaba
sürümden kaynaklanana bir problem midir bu? Ne yapmalıyım, ne önerirsiniz?

Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.

İyi çalışmalar...