[Linux-sunucu] LOAD YÜKSELMESİ

From: Kevser (NxServerS.com) (kevser@nxservers.com)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 10:10:49 EEST

     merhabalar
      serverda load yükselmesi ne demek.engellemek için ne yapabiliriz.load yükseldiğinde serverim ile bağlantım tamamen durma noktasına geliyor.Webler mailler tamamen duruyor .ayrıca serverda hiç bir işlem yapamıyorum. direk reset moduna geçmek zorunda kalıyorum.(Debian GNU/Linux )
      önerilerinizi bekliyorum
      şimdiden teşekkürler

      Kevser ŞAHİN

      İcq : 16978703

      Msn:kevser@nxservers.com

      Tel : 0216 520 14 80 Fax : 0216 520 14 81

      Gsm: 0532 466 56 30

mailing_01.gif
mailing_02.gif
mailing_04.gif