Re: [Linux-sunucu] qmail 2 postfix

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 07:46:58 EEST

On Sun, 2005-04-17 at 19:11 +0300, Umut wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> qmail mi postfix mi sorusunun cevabini ariyorum.

Sadece lisans sorunlarından ve oldukça çirkin yamalı bohça çözümlerinden
dolayı Qmail'den uzak durulması gerektiğini her fırsatta söylemeye
çalışıyorum. Şimdiye dek bu listelerde Qmail ile ilgili bir tek soruya
yanıt vermedim.

Qmail artık tarihe gömülmeli. Ardında 30 yıldan fazla bir tecrübeyi
barındıran ama yönetmesi pek kolay olmayan Sendmail'i bile Qmail'in
yerine düşünebilirsiniz. Postfix, ClamAV ve (Spamassassin yerine)
Bogofilter oldukça derli toplu ve yüksek performanslı bir çözüm olacak.

Ä°yi eÄŸlenceler,

--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/