[Linux-sunucu] qmail 2 postfix

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 17 Apr 2005 - 19:11:34 EEST

Merhaba,
 qmail mi postfix mi sorusunun cevabini ariyorum.
Google yaninda bir de listedekilerin tecrubelerinden istifade edeyim dedim.
 qmail'de mevcut kullanicilari ve tum e-mailleri postfixe sorunsuz
aktarabilecek miyim?
mysql / vpopmail / courier-imap / maildir kullaniyorum.
 Gerci fazla kullanici yok, yerel bir sunucu, kullanicilari ikna ederim ya
da elle yaparim ama otomatik yapabilme imkanim olsa sevinirdim.
 Ayrica tasinmadan sonra clamav ve spamassasin icin fazla ugrasmam gerekecek
mi?
 Saygilar
Umut.