[Linux-sunucu] r0nin

From: The RED (jdred@gmx.net)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 11:48:58 EEST

merhaba. sunucuma bir süredir r0nin dadandi. daha önce temizlemistim yeniden
/tmp/ dizini altina girmis. Daha önce de bu dizin altinda r0nin, brk gibi
şeyler vardi silmistim ama bugün r0nin tekrar o dizinde.
Internetten biraz arastirdim ama yeterli bilgiye rastlayamadim henüz.
Nedir bu r0nin tam olarak? Apache ile ilgili bir açiktan bahsediliyor. Nasil
bulasiyor? Etkileri (yol açabileceği şeyler) neler ve nasil tam olarak
silinebiliyor? Bilen varsa lütfen yardimci olun.