RE: [Linux-sunucu] Apache yonlendirme

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 18:30:01 EET

> Yakup TASKENT (Lnx)
> zaten LAN icin farkli bir domain tanimli. zannedersem
> ben yapmak istedigimi tam anlatamiyorum. tekrar anlatmaya calisirsam
> bir adet real ip m var, bu real ip nin tanimli oldugu bilgisayarda
> 3 adet farki web site durmakta. buraya kadar hersey normal calisiyor.
> ben suan 3 numarali web sitesini lan daki baska bir makinaya tasimak
> istiyorum fakat tasiyacagim makinaya real ip veremem cunku o makina
> sadece locale hizmet ediyor. ben demek istiyorum ki web server a 3.
> site icin istek geldiginde gitsin localdeki pc yi o kullaniciya
yonlendirsin

Bu mesajinizdan anladigim kadariyla 3. domain'i icteki bir web sunucusu
tutacak. O zaman siteyi oraya tasirsiniz olur biter. Ama konu bu kadar
uzadigina gore bundan baska birseyler olabilir. Cunku en basta header
bilgisine gore yonlendirme vs sormustunuz. Bunu Bind 9'un view ozelligi
ile yapabilirsiniz. Kisaca LAN'dan gelen www.xx.com sorgularina LAN'daki
web sunucusunun IP'si verilecek...