Re: [Linux-sunucu] Apache yonlendirme

From: Yakup TASKENT (Lnx) (yakup@tyh.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 17:52:24 EET

zaten LAN icin farkli bir domain tanimli. zannedersem ben yapmak
istedigimi tam anlatamiyorum. tekrar anlatmaya calisirsam
bir adet real ip m var, bu real ip nin tanimli oldugu bilgisayarda 3
adet farki web site durmakta. buraya kadar hersey normal calisiyor. ben
suan 3 numarali web sitesini lan daki baska bir makinaya tasimak
istiyorum fakat tasiyacagim makinaya real ip veremem cunku o makina
sadece locale hizmet ediyor. ben demek istiyorum ki web server a 3. site
icin istek geldiginde gitsin localdeki pc yi o kullaniciya yonlendirsin
derdim budur. bunun icin web serverda |3. sitenin tanim kisminda sitenin
dosyalarinin bulundugu bilgileri iptal ederek bu site su adreste
ibaresini iceren Redirect / http://10.0.0.4/siteadi |seklinde bir tanim
yaptim. port dns te herhangi bir degisiklik yok. cunku yarin oburgun
localdeki bu pc ye 4. siteyide ekleye bilirim. o zamanda demek
istiyorumki. hey web server senden c.com istenirse sen bu c.com u local
de http://10.0.0.4/siteadi2 de bulursun git bunu al, getir, yonlendir
neyse iste olay budur. ||