Re: [Linux-sunucu] Apache yonlendirme

From: Özgür AKBULUT (ozgur.akbulut@diamond-ict.com)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 16:19:08 EET

Hocam, senin elinde boşta başka real IP yok mu? Ona yeni bir DNS tanımlarsın, arkadaşın dediği gibi www2.yonlen.com mesela.. Senin sunucu üzerindeki www.yonlen.com adresine gelen istekleri bu adrese yönlendirirsin.. www2.yonlen.com adresinin IP'sini de içerdeki 10.0.0.4 adresine forward ettin mi, internet üzerinden gelen istekler de içeri alınmış olur.. Kısaca sana 2. bir real IP yeter..

Kolay gelsin..