Re: [Linux-sohbet] Ne alaka

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 19:41:38 EEST

On 7/31/05, serdar@uludag.org.tr <serdar@uludag.org.tr> wrote:

> Selamlar..

> Bu listenin adı ne? Linux-sohbet.. Konusu ne? Bu listedeki pek çok insanı
> tanıyan birisinin ilgili olduğunu düşündüğünü bir mesajı buraya atmasından
> daha doğru ne olabilir?

 Serdar bey, telekomla ilgili mail hem linux-sohbet hem de linux listesine
atılmıştı.
 Ayrıca listedeki mailleri takip ettiğim kadarıyla çoğunluğun kızdığı
nokta(en azından benim kızdığım nokta) konu dışı bir mailin bu listeye
atılmasında ziyade linux dışındaki bir konuyla ilgili bir mail attığımız
zaman moderatörler bizi direk fırça yağmuruna tutarken, bu maili atan kişiye
en ufak ses çıkarmamaları.
Bir de deniyorki telekomun özelleşmesi bütün linuxcuları ilgilendiren bir
konu. Eğer bu konu bizi ilgilendiriyorsa adsl hızıyla ilgili bir konu
başlattığımızda neden bize uyarı geliyor. Ben burada bir çifte standart
görüyorum.
Saygılar