Re: [Linux-sohbet] Ne alaka

From: serdar@uludag.org.tr
Date: Sun 31 Jul 2005 - 20:05:10 EEST

Selamlar..

Bir tür çifte standart gibi görünüyor başta. Fakat aynı koşullar ve aynı
pozisyon ortada değil. Bir duyuru ile özel bir nev'i şahsına münhasır
konuyu birbirine karıştırmamak lazım.

Ben moderatör değilim. Bu listelerde bir moderatör varmı onuda bilmiyorum.
Arada sırada kavga gürültü koparsa ortalık yatışıncaya kadar milleti
banlayacak bir kaç arkadaş var bildiğim. Ama bende zaman zaman "Yahu,
soruyu doğru yere sorun" diye serzeniyorum.

Kısacası, şahsa yönelik bir durum yok. Spam'ı yapan Akgül Hoca olunca ses
çıkarılmaz diye de bir şey yok. Sizde bu listelerin içeriğine uygun
olduğunu gördünüz duyuruları yapsanız kimsenin ses çıkaracağı da olmaz.

Bu arada kimse hata yapmaz değil. Değer yargıları farklı olabilir. Yani
sizce bu konu bu listeleri ilgilendirmiyor olabilir, fakat demekki bazı
arkadaşlar tersini düşünmüş, başta sayın Hocamız.

Ama bu durumdan "Vay, vay, vay... Torpilliler, asiller var.. Onlar
listelere dilediğini yazsın, biz yazamayalım. Oh, oh, iyi kumpas kurulmuş
valla.." gibi bir veryansın etmek hiç makul değil. Olay bir bardak suda
fırtına koparmaktan ibaret.

Saygı ve sevgiler..