Re: [Linux-sohbet] Ne alaka

From: serdar@uludag.org.tr
Date: Sun 31 Jul 2005 - 17:52:16 EEST

Selamlar..

> Selamlar ;
>

> - Ne alaka konusu iceriği telekom dışına çıktığı için değiştirilmiştir.

Bu listenin adı ne? Linux-sohbet.. Konusu ne? Bu listedeki pek çok insanı
tanıyan birisinin ilgili olduğunu düşündüğünü bir mesajı buraya atmasından
daha doğru ne olabilir?

> - Kimse kimseye birşeyleri beceremiyor/yapamıyor demedi konu sapmasın bu
> noktada.( ! ) Sadece bilmiyosan destek verme olgusu ( konuyu takip edenler
> bilir ) yanlış olduğu için bunları yazıyorum.
> - Saygı ve sevgi kişilerin diğerlerine olan tavırları ve yaklaşımı sonucu
> elde edilecek bir mertebedir. " Sen daha dün paçalı donla geziyodun "
> timsali bir yaklaşıma saygı duyulması söz konusu değildir. Şahsı
> tanımıyorum
> camia ya katkısını bilmem ama yanlış bi yaklaşım olduğu gözle görülüyor.
> Bunu diyenler cenin ken linux kullanıyolardı zate (!)

Sen öyle bir yaklaşım görüyorsun, ama ben öyle bir yaklaşım görmüyorum.
Fakat bir yerde garip bir duygu içinde, gıcık olduğunuz birinden bir laf
duyduğunuzda hep kötüye yormak alışkanlığı taşıyorsunuz (bu herkeste
böyledir, sadece sizde değil). Bu sebeple yazılanı hemen böyle alıyorsunuz
üzerinize. Oysa ben böyle bir itham görmedim.

En vazelinli penguen olarak biliniirm. Ama ben bile kimseye böyle demedim
henüz. Gelir sıkarım topuğuna dediklerim bile oldu ama, henüz kimseye sen
kumda oynarken demedim. Kimsenin de, bilhassa bu listenin eskilerinin
böyle bir laf ettiğinide duymadım hala..

> Ortalık velveleye verilmiyor sadece hatalı olunduğunu düşündüğümüz konuda
> fikirlerimizi paylaşıyoruz ( telekom la alakalı olan değil ! kişilerin
> tavrı
> ile alakalı )

Tavırları yanlış anlıyorsunuz. Bunun da sebebi sanırım biraz gıcıklık
filan. Yanılıyo olabilirim ama, hayat tecrübem böyle olabileceğinin
söylüyor.

> Bahsettiğiniz şeyleri bire bir uygulayarak bişeyler yapmaya kendini
> geliştirmeye çalışan insanları "sen ne bilirsin ki ! " tarzında
> eleştirilerle demotive ettiğinizin farkındasınızdır umarım.

Sen ne bilirsin ki diyen kimseyi görmedim. Ama burada bolca "sen bir şey
bilmiyorsun" diyenler olmuştur. Çünkü muhataplar gerçekten bir şey
bilmiyor olmuştur. Eğer karşıdaki gerçekten bir şey bilmiyorsa, yanlış
biliyorsa ne söylemek gerekir?

> 5 kişiye ulaşacak kadar tanıtım yalıpmış demekki bu gayet açık
> Ama haklısınız ki gerçekten bu iş için gerçekten çok emek harcanıyor
> katılım
> az çözüm
> tv reklamları ola bilir (bkz. fazlamesai.0net) başka şeyler olur burda
> oturup sen bilmez sin
> diyerek 5 kişi daha fazla getiremezsiniz toplantıya

Haa, biz gittik 500, bazen de 815 km yol ve 5 kişiye seminer verip döndük.
 Ve bundan da memnuniyetsizlik duymadık. Ama illa böyle mi olması mı
gerekiyor? İşte yazıyoruz bildiklerimizi blog'a vs. Hani merak edip
inceleyen? İlla karşınıza gelmemiz mi gerekiyor?

Velhasılı gene yanlış anlamışsınız. Derdimiz seminer vermek değil.
Derdimiz, seminer veremesekde bilgilerimizi paylaşmaya çalışıyoruz bunu
ifade etmek. Ve hatta bu uğurda 500 km uzağa gitmeyi de göze aldığımızı
ifade etmek, ama işte her zaman imkan olmuyor.

Saygı ve sevgiler..