[Linux-sohbet] Tamam hepinizi seviyoruz

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 18:45:49 EEST

Merhaba Yağmur,

Benim imla takıntım yok noktasız virgülsüzde soru soranlara bilgim dahilinde
cevap veririm zira benim amacım "bildiğimi paylaşmak" imla dersi vermek ve
bunuların kontrolünü yaparak aaa bak virgül unutmuşsun demek değil zaten bu
yaklaşım kimsenin sorununu çözmez çözmüyorda dün gece 4:00 dan bu yana
attığım mesajlarda argo kişileri aşağılayıcı bi bölüm görebiliyormusun at
gözlüğünü çıkarın gözünüzden soru soruyor insanlar herhangi bir programlama
dilinde yazılım hazırlamıyolar

Görüşmek üzere,

Bu arada ben "...." ile yazdığım yere siz argo kelime koyuyorsanız kendi
kişiliğinizdir beni suçlamayın

ben o cümleyi farklıda yazardım :)

Merhaba Özer;

> Eğer o yazıyı tamamen okuyup anlayıp benimsediyseniz, bir soru sormadan
> 30 kere düşünmek zorunda kalmaktan yakınmaz, o howto, manual gibi
> dokumanları yazanlara, insanların aynı soruyu bin kere sormalarına -ve
> başkalarınının da bin kere aynı soruyu cevaplamak zorunda kalmasına-
> gerek bırakmadıkları için şükredersiniz.

Özer tekrar bildiriyim sohbet ediyoruz soru sormuyorum ben, cevap da
beklemiyorum zaten madem öyle sende o dökümandaki erdem şahıslar ın
yaklaşımını benimsemiş ve bana cevap vermiyo olman gerekiyo zira orda derki
kötü, argo, bahsii geçen dillerin kurallarına uymayanlaın soruları
cevaplanmaz diyo :) bahsedilen döküman bir yaşantı şeklini anlatır. O
dökümanı benimsiyor veya benimsemiyor olmak la ne alakası var linux-sohbet
in anlamıyorum