Re: [Linux-sohbet] Re: liste gorgu kurallari

From: H. Yagmur AKGÜN (bezgin@gmx.de)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 17:56:10 EEST

Merhaba Aykut,

AA> linux-sohbet@liste.linux.org.tr
AA> Linux ile ilgili, linux ve özgür yazılım hakkında olmak koşuluyla, sınırsız
AA> tartışma ve haberleşme listesidir. Dünya üzerinde açık kaynak kod ile ilgili
AA> gelişmeler ve haberler gibi konular bu listenin kapsamına girmektedir.
Ne yazık ki liste kurucusu tanımlamayı yaparken "terbiyeli ve düzgün
bir imla ile" eklemeyi unutmuş. Sanırım listeler kurulurken kimse hem
tüm tartışmasını anlaşmazlık üzerine kuracak hem de Türkçe'nin ırzına
geçecek bir kullanıcı profili öngörmemiştir.

--
Görüşmek üzere,

Yağmur Akgün

... The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. --Tom Clancy