Re: [Linux-sohbet] Re: liste gorgu kurallari

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 17:50:26 EEST

Merhaba,

Eğer bu günkü durumdan memnun olmayıp değiştirmek isteyenler, daha iyi
alternatifler ortaya koymazsa, kim koyacak? Bu günkü durumu yaratan
insanlar mı? Listelerdeki durum, bazıları "sert" veya "kötü" veya "kaba"
bulsa da, tekrar linkini verdiğim belgede de görüldüğü gibi, bu camia
içerisinde gerekli bir tavır.

Eleştirdikleri gerçeğin daha iyisini ortaya koyacak güç ve yetenekte
olmayanlar, bu gerçeğin içinde bir ömür boyu sevmeye sevmeye yaşamaya
mahkumdurlar...

( /Hmmm büyük laf ettim, slogan bile olur bundan, bunu bir yere not
edeyim/ ;) )

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.

Tekrar: