Re: [Linux-sohbet] Ne alaka

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 12:09:52 EEST

Pazar 31 Temmuz 2005 05:41 tarihinde, Aykut ARDIÇ şunları yazmıştı:
>  Programcı : Açık kodları alır işine göre uygun formata getirir dahil
> olduğu projeler dahilinde istediği gibi kullandığı için beleş bira kavramı
> bu gruba bence çok uygun

 Şu ithamınıza bir bakın. Bir yerlerden ciddi miktarda beleş bira ikram
etmişler size anlaşılan, "bu grup" dediğinizde içine giren insanların büyük
bir çoğunluğu bira içeceği zaman parasını veren, özgür insanlar.

 Son bir kaç günde bu listeye yazılan iletilerden anladım ki LKD olarak,
LKD'ye sohbet listesine üye olacak kadar yakın olan kişilere dahi bazı
kavramları aşılamayı başaramamışız (hatta şenlikte LKD için görev almış
birisinin bile LKD ruhundan zerre feyz almadan şenlikte 4 gün geçirme
başarısına göz yummuşuz).

 Bazı eleştirinizde farkında olmadan haklı olduğunuzu düşünüyorum. LKD
insanları yeterince bilinçlendirememiş olma noktasında gerçekten suçludur;
savunduğu değerleri yakınındaki insanlara doğru şekilde empoze edememiştir.
Takip eden insanların yüzeyselliği de hafifletici bir sebep değildir.

 Bu listede olup da sizin yazdığınız iletiyi okuduktan sonra derinlerden bir
tepki hissetmeyen (çocukça, fanatik ve içi boş tepkileri kastetmiyorum),
haklı ya da haksız oluşunuzla ilgili kesin bir karar veremeyecek kadar
kavramlara aşina olmayan insnaları nasıl bilinçlendiririz diye düşünüyorum
ben..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0xF2E3E5B0, 5B3B 3095 42C6 700D D0B6 DC6F 93D6 9656 F2E3 E5B0 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -