Re: [Linux-sohbet] linux.org.tr ne oldu

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Mon 10 Jan 2005 - 11:01:57 EET

 Merhaba Murat,

On Monday 10 January 2005 10:27, Murat Koç wrote:
> Murat artık bunu dememek gerekiyor bence. Bir nevi loop olur. Arkadaş aynı
> şeyleri senin için kullanabilir. O zaman sen bu kadar yazana kadar neden
> yukarda yazdıklarını yapmıyorsun şeklinde. Madem çözümü biliyorsun bana
> hadi gel sen yap diyene kadar yukarda yazdıklarını yapardın.

 Çözümü biliyorum, fakat zaten dernekle ilgili yetiştirmekte zorlandığım bir
takım sorumluluklarım var. Sadece konuşmaktan ibaret değilim..

> Zaten gelen adam gönüllü olarak geliyor ve yapıyor. İnsanları bu şekilde
> uzaklaştırmayalım.
>
> Bunun yerine
>
> "Teşekkürler önerileriniz için sorumlu arkadaşlarımız konu ile
> ilgilenecektir, eğer belirttiğiniz konularda çözüm öneriniz varsa ve bize
> yardımcı olmak isterseniz memnuniyet duyarız."
>
> benzer bir cümle daha çekici olmayacak mıdır?

 Ben bunu söyleyecek pozisyonda değilim, yani ben o işleri yapan, o işlere
katkıda bulunan birisi olarak yazmadım o e-postayı; sadece bir dernek üyesi
olarak yazdım. Dolayısıyla tavsiye ettiğin şekilde bir cevap yazmam biraz
anlamsız olurdu bence, biraz fazla "sorumluluk", "yetki" ve "ciddiyet"
kokuyor :)

 Bu olayla ilgili olarak ben de o arkadaşın baktığı noktada, onun baktığı
taraftayım, aynı yerden izliyoruz olayı..

 Uzun lafın kısası, ben bu e-postaya herhangi birisini uzaklaştırmaktan korkan
bir yanıt vermekle sorumlu olan "yetkili" kişi değilim.

 Ayrıca genel olarak -yazan arkadaş için değil lütfen yanlış anlamasın-, boş
boş konuşmaktan başka işe yaramayan adamın konuşmasından daha fazla korkarım
uzaklaşmasına nazaran ;)

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0xF2E3E5B0, 5B3B 3095 42C6 700D D0B6 DC6F 93D6 9656 F2E3 E5B0 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -