Re: [Linux-sohbet] Java & Özgürlüğü

From: Serbulent Unsal (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 13:07:41 EET

> Ben bu sorgulamayi Java ozelinde yaptigimda, Sun'in
> ipleri daha da gevsetmesini gerekli goruyorum :-)
>
> --
> roktas

Kesinlikle katılıyorum :) Bu arada daha önce ki mailım
da da yazdığım gibi konu ile yeni ilgilenmeye başlayan
arkadaşlar açısından, Java nın sadece Sun dan ibaret
olmadığını (GPL lisanslı alternatifler olduğunu ve
bunların her geçen gün daha iyiye doğru gittiğini)
hatırlatmakta da fayda görüyorum. İyi günler, iyi
çalışmalar.