Re: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Bülent Aydin (bullaydin@gmail.com)
Date: Fri 19 Aug 2005 - 11:29:41 EEST

Merhabalar,

> Ben söyle bir olusum hayal ediyorum yaklasik 15 gündür. Bu bir dernek
olabilir baska birsey olabilir.

Olusumun Amaclari asagidaki gibi olabilir ( ilk anda aklima gelenler ) :

1- Kurumsal kullanicilar icin tekil ve zengin bir bilgi kaynagi olusturmak
2- Linux alaninda profesyonel ürün ve hizmet saglayicilarinin yetkinlik
düzeylerini ve kalitelerini onaylayan bir sistem gelistirmek ( Standartlar
gelistirme ve sertifikasyon )
3- Profesyonel hizmetlerin etkin bir üst yapi ile pazarlanmasina olanak
saglayacak bir yapi olusturmak
4- Üyelerin bireysel pazarlama faaliyetlerini desteklemek

Acaba baska neler olabilir ?

Kolay gele

--
Bülent Aydın