Re: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Mehmet Fatih YUKSEKTEPE (mefayu@gmail.com)
Date: Fri 19 Aug 2005 - 12:25:01 EEST

Yazdıklarınız güzel ve hoş şeyler ama kurumsal kullanıcılardan aldığım
sürekli şikayet nedir biliyormusunuz. Siz Linux'u biliyorsunuz biz
bilmiyoruz yardım istiyoruz ama burnunuzdan kıl aldırmıyor ve bize
embesil muamelesi yapıyorsunuz.

Bu sözleri bu yılki şenliğe giden 5-6 kurumsal bilgi işlem
sorumlusundan duydum acaba doğrumu?

On 8/19/05, Bülent Aydin <bullaydin@gmail.com> wrote:

> Merhabalar,

> Ben söyle bir olusum hayal ediyorum yaklasik 15 gündür. Bu bir dernek
> olabilir baska birsey olabilir.
>
> Olusumun Amaclari asagidaki gibi olabilir ( ilk anda aklima gelenler ) :
>
> 1- Kurumsal kullanicilar icin tekil ve zengin bir bilgi kaynagi olusturmak
> 2- Linux alaninda profesyonel ürün ve hizmet saglayicilarinin yetkinlik
> düzeylerini ve kalitelerini onaylayan bir sistem gelistirmek ( Standartlar
> gelistirme ve sertifikasyon )
> 3- Profesyonel hizmetlerin etkin bir üst yapi ile pazarlanmasina olanak
> saglayacak bir yapi olusturmak
> [...]

Mehmet Fatih YUKSEKTEPE
    "Follow The Master"