Re: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 13:36:52 EEST

Merhaba,

İhalenin detaylarını bilmediğim için, net bir yorum yapamam tabii. Ama
daha ihalelere linux'la girilemeyen bir yığın durum var. Özellikle
polyannacılık yapmaya çalışıyor değilim, ama demek ki söz konusu kurum,
artık sunucularda farklı işletim sistemlerine de açık... Bugün
alamadığınız ihale, size bir deneyim, bir tecrübe, bir iki temas kişisi
kazandırır, belki bugün değil yarın bir ihale alırsınız. Kamu
kurumlarında güven çok uzun sürede oluşuyor, bu yüzden çok uzun vadeli
düşünmek gerekiyor...

Bir de önümüzdeki yıllarda KDEP gibi projelerin başarılı olduğunu,
Linux'a açık kamu bilişim politikalarının önümüzdeki 1-2 yıl içinde
oluştuğunu, Pardus'un ciddi yol kattetiğini falan düşünün, bence
önümüdeki 3-5 yıllık süre, Linux açısından çok parlak.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.