Re: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 13:09:10 EEST

Merhaba,

On Wed, 17 Aug 2005, Ozer Tayiz wrote:

> Oldukça büyük bir ihalede, şartnamede doğrudan "MS windows" şartı geçmedi ve
> Linux ile de bir çözüm ihaleye katılabildi ise, bence bu gayet güzel bir
> haber... Neden alamadı, nasıl alamadı, kim ne teklif verdi bilemiyorum ama,
> bence bir gelişme, özellikle ihaleyi açan devlet kurumu ise...

Aşırı derecede bir Polyannacılık olmadı mı bu? Linux'un ihaleye girmiş
olması tek başına önemli değil ki. Almamız gerekiyordu bu ihaleyi.
Sözkonusu işi biliyorum ve inanın stratejik yerlerden bir tanesi idi.

Tabii Microsoft "biz bu işi (yazmayayım şimdi) X ülkesinde yaptık,
Türkiye'de de yaparız" diyor. Amma velakin atlanılan şey o ülkenin
nüfusunun Ankara'nın nüfusu kadar bile olmaması...

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri