Re: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 12:53:43 EEST

Merhaba,

Oldukça büyük bir ihalede, şartnamede doğrudan "MS windows" şartı
geçmedi ve Linux ile de bir çözüm ihaleye katılabildi ise, bence bu
gayet güzel bir haber... Neden alamadı, nasıl alamadı, kim ne teklif
verdi bilemiyorum ama, bence bir gelişme, özellikle ihaleyi açan devlet
kurumu ise...

Bardağın dolu tarafı yani...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.