Re: [Linux-sohbet] ADSL Modem

From: Barış Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 01:29:04 EEST

On Tuesday 09 August 2005 01:08, Devrim GUNDUZ wrote:
> Sizin ADSL sorunuz emin olun "Ben Linux kullanıyorum, bir monitör
> alacağım, ne önerirsiniz?" gibi birşey geliyor bana.

Bu bence gayet mantılı bir soru. Linux kurduğunuzda çok seveceğiniz ve
başından kalkmak istemeyeceğiniz için gözlerinizin sağlığını da düşünerek
kaliteli bir monitör önerebiliriz :).

ADSL modem konusu da bir o kadar saçma değil. Bir modemin (marka/model
hatırlamıyorum) web arayüzünde Konqueror ile sorun yaşamış ve ssh ile
bağlanmak zorunda kalmıştım :).

iyi çalışmalar,

--
Barış Metin