Re: [Linux-sohbet] ADSL Modem

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 00:58:51 EEST

bazen cok merak ediyorum, google ne ise yariyor acaba diye. cok degil
sadece 2 dakikalik bir arama sonucunda konu ile alakali yuzlerce sayfaya
ulastim. herdilde mevcut ustelik. tarzanca bile var o derece yani..

google amcamiza *adsl bridge ppp* diye bir arama yaptirdim.
**adsl bridge ppp* için yaklaşık *125.000* sonuçtan* dedi bana.
haydi birde turkce getir google amca dedim
**adsl bridge ppp* için, *Türkçe* dilindeki yaklaşık *456* sonuçtan*
dedi bana.
birkac sayfayi kurcaladim isimi gorecek hatta bonus olarak fazlasi
bilgiye bile ulastim.

google kullanmayi ogrenmek lazim vesellam.

hangi modem iyi kotu konusunda da oncelikli olarak turkce donanim
site/forumlarina goz attim (10 dakikami aldi sadece) sayfa sayfa
anlatmis herkes fikirlerini falan filan.

uzun lafin kisasi internet'ten faydalanmayi ogrenmeli...