Re: [Linux-sohbet] ADSL Modem

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 01:26:50 EEST

Hadi konuyu linuxa baglayalim :)

Ben 2 tane ADSL modemi bridge mode calistiriyorum.
Dolayisiyla gercek ip adreslerini alabiliyorum :)

ppp0 ve ppp1 olarak rp-pppoe ve gentoo betikleri sayesinde
bu isi sorunsuzca hallettim. 3-4 gundur sorunsuz calisiyorlar..
tabi kac defa kernel derledigimi soylemeyecegim.
Zira telekomun yaptigi bir degisikligi farkedene kadar
aklima gelen herseyi denedim.

(Eskiden komsunun adsl kullanici adi ve sifresiyle baglanabilirdiniz.
Simdi yine baglanabilirsiniz ama aninda ya komsuyu ya sizi
atiyor. Bu degisiklik yeni olmus. Bunu tespit etmem yarim
gunumu aldi. Ben de saf saf neden baglantimi kesti diye
google+log taramasi yaptim durdum tum gun :) Meger
iki hatti da ayni kullanici adi ile baglamaya calisiyormusum)