Re: [Linux-sohbet] ADSL Modem

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 01:07:04 EEST

Google kullanmasını ilk kez öğrenmiyorum. Aynı şeyi ben de savunuyorum
üstelik.. Ve ben de hemen hemen her işimde onu kullanıyorum, emin
olabilirsiniz. Linux ile ilgili modemlerin nasıl çalıştığına dair
sizlerin fikirlerini almak istedim hepsi bu.. Yine de teşekkür ederim
cevabınız için..

Noyan Selcuk HANCIOGLU yazmış: