RE: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Sun 14 Nov 2004 - 03:40:45 EET

Merhaba,

On Sat, 2004-11-13 at 20:32 -0500, Ali Alphan Bayazit wrote:
> Bence, Redhat linux camiasini dusunuyor demek, hayata pembe
> gozluklerle bakmak gibi bisey. (demediniz de, diyenler varsa diye
> soyluyorum)

RedHat çalışanlarının birkaçını gayet yakından tanıyorum. Büyük
konuşacağım; RedHat özgür yazılım topluluğunun beklentilerinin dışında
bir tek davranışta bulunacak olursa herşeyden önce bünyesinde çalışan
programcıların büyük kısmını kaybeder. Teker teker işten ayrılırlar.

Bu insanlar kırmızı şapka yada para için değil, özgür yazılım
geliştirebilmek için RedHat'de çalışıyorlar.

Aynı şeyleri Novell için de söyleyebilirim rahatlıkla. Miguel de Icaza
Novell'in bu mevzuya yeterince saygı göstermeyeceğinden şüphe ediyor
olsaydı Ximian satışı gerçekleşmezdi.

RedHat, özgür yazılım topluluğunu _düşünüyor_.

Saygılar,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/