RE: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 16:06:55 EET

Bu konu başlığı ile ilgisi yok ama sanırım Turgay ZENGİN geçtiğimiz günlerde
Mert UZBAŞLI'nın sormuş olduğu "Özgür Yazılım ve Ekonomi -yardım" konulu
soruya iyi bir destek vermiş oldu. Mert sanırım bu sayfadaki bilgileri de
projende kullanabilirsin...

Not: İyi bir kullanıcı değilim belki ama iyi bir izleyiciyim sanırım.
LinuxNET 2.sayı Mustafa BODUR'un Aktüel bölümündeki yazısında benim gibiler
için "Bilgi Azmanı Penguenler" demiş. Kafamızı hep bilgiyle dolduruyoruz ama
icraat yok :). Vakit icraat vaktidir :)...Herkesin Bayramını en içten
dileklerimle kutluyor esenlikler diliyorum.

Sevgilerimle...