Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Turgay Zengin (turgayze@yahoo.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 15:39:21 EET

Devrim bu biraz "fanatik linuxculuk" olmuyor mu? Buna
biyere kadar hak verebilirim ama, madem oyle neden
hala ulkemizde okullarda, devlet dairelerinde,
askeriyede, hatta hatta universitelerimizde linuxun
yayginlastigini goremiyorum? Bende mi bir ariza var da
goremiyorum acaba??

Hele asagidaki ornekler hic olmamis. Yani simdi, eger
ben sistemime pdf reader kurmadiysam daha once, linux
bana pdf dosyalarini bir yazilim yuklemeden yine de
gosteriyor mu?? Ya da, sistemime ekledigim donanimin
driverlari sistemimde olmasa bile calistiriyor mu?

Tembellik ve aliskanlik konusuna bir miktar
katiliyorum. Peki bu konuda sevgili bilisim sektorumuz
ne yapiyor? Hadi devlet dairelerindeki,
okullarimizdaki vs. sistem yoneticileri ve
kullanicilar tembel diyelim, peki bilisim sektorumuz
neden bu konuda calismiyor? Yoksa lisanslardan kolay
para kazanma devri kapanacak diye mi korkuluyor?

Yahu bayram oncesi niye boyle geveze oldum ben de
bilemiyorum :)

Masaustunde yazilim kurma konusunda, ben yine de bir
bilgisayar muhendisi olarak sokaktaki kullanicidan iyi
durumdayimdir, esas onlara bakmak lazim bence...

Yanlis anlasilmasin, linuxu seviyorum ha, bu yuzden
buradayim :)

Fakat bir cok zengin ulke bile linuxu daha cok
kullanma yoluna giderken onlar kadar sokaga savuracak
parasi olmayan benim ulkemde niye boyle degil bunu
anlayabilmis degilim. Bkz.
http://www.ogc.gov.uk/oss/Report-v8d.htm

Selamlar,
Turgay Zengin

--- Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:

> Merhaba,

> derken
> nedir?
> arasinda
>
> Ya ben sanirim farkli Windows surumlerini
> kullaniyorum. PDF dosyasi
> acacaksiniz, hooop internetten sunu indir�(ya da
git