[linux-sohbet] Re: yeni resimler

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 20:53:27 EEST

Selamlar;

Yorumlarınıza kesinlikle _katılmıyorum_. Bakınız yaptığımı anlatayım,
www.google.com'u açtım ve aranacak kelime olarak "video editing +linux"
yazdım. Buyrunuz sonuçlardan bir demet;

* http://kino.schirmacher.de/
* http://www.mainconcept.com/mainactor.shtml
* http://www.chainsawlinux.com/ [ Dağıtım ]
* http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3
* http://www.uchian.pwp.blueyonder.co.uk/kdenlive.html
* http://mjpeg.sourceforge.net/
* http://www.virtualdub.org/
* http://www.alias.com/eng/index_noflash.shtml

Daha aranılsa bulunur, şu yukarıdaki listeyi çıkarmak 50 saniyemi aldı.
Haaa kullanılırlar mı, ne kadar başarılılar tartışılır. Denemek yada
deneyeni dinlemek gerek. Ama linux bu alanda yok demekte yanlış. Bakınız
Yüzüklerin Efenidisi serisine, özel efektler hangi işletim sistemi ile
yapılmış. Yada gene yüce tapınak google'da ufak bir arama ile
holywood'da kaç tane film hangi yazılımlar ile hayat bulmuş bilgisinede
erişilebilir :)

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu