[linux-sohbet] Re: yeni resimler

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 20:18:06 EEST

merhabalar,
1. senlikteki video'lar icin ayni soruyu ben yoneltmistim, cevap olarak
windoz uzerinde yapildigi verildi. aradan 2 sene gecti... sanirim linux bu
konuda hala pek bir adim atma niyeti icin degil.

isin komik yani ise, kullanilan cogu video editorunun linux surumu de yok. hani
parasi neyse verelim diyebilecegimiz bir konu da degil :P

iyi calismalar.

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.