[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Mon 24 May 2004 - 20:22:32 EEST

Selamlar,=20

Cok onemli bir mesele'yi sanirim cozememek uzereyiz :)
Turkce karakter sorunu bende de var, bazi maillerin karakterleri duzgun=20
cikarken bazilarininki cikmiyor. Hele ben turkce karakter kullanmamaya ozen=
=20
gosteriyorum. Alistim gerci, isyerinde bile eta'ya veri girerken turkce=20
karakter kullanmaz oldum; $u ecartis yada kendi local ayarlarimdan :)=20
Bazi arkada$lar da "kmail ile atma karde$im, evolution kullan" diyebiliyorl=
ar.=20
Onlar da ayri bir tarti$ma konusu tabi. Sanirim mevzu cok derin oldugundan=
=20
henuz bir cozume kavusturulamadi. Listede bo$u bo$una gereksiz bir trafik=20
olu$tugu kanaatindeyim(kendi kanaatim/fikrim). Gecen hafta Ankarada Genel=20
Kurul yapildi. Kurul'a katilmadim ama tahminimce orada bu konu goru$ulmedi.=
=20
Bu konuda karar almak kolay bir i$ degilse neden orada hazir herkes=20
toplanmi$ken bir karar alinmadi anlami$ degilim. Pek cogunuz gibi ben de=20
ecartis ile ya$amaya ali$tim. Ecartis'in kodlarini acip henuz incelemedim a=
ma=20
sorunun cozumunun bu kadar konu$ulmasini gerektirmedigini du$unmekteyim. Bu=
=20
konuda yapabilecegim, elimden gelebilecek $eyi de seve seve yapmaya razi=20
olurum. Yahu en azindan bi ecartis-cg kurun :) $enlikte katilimci sayisi=20
kadar *-cg vardi(kamera-cg, araba_kurtarma-cg, cadir-cg vs.), bir ecartis-c=
g=20
kurmak bu kadar zor mu?=20

Serdar KOYLU'nun dedigi gibi "sevgi ve saygilar"

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

Pazartesi 24 May 2004 19:56 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=
=C4=B1n=C4=B1z: