[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 19:56:44 EEST

Peki bir sorunumuz daha var onu nasil cozecegiz. Benim su anda
gonderdigim mektupta dahil olmak uzere bir ton mektup imzali geliyor,
yani s/mime biciminde. Bunlari da ecartis bozuyor. Sizin ayarlayin
dediginiz seyleri istediginiz kadar yapin, ecartis header'i bozdugu icin
istemciler mektuplari dogru taniyamiyor. Sorun bu acikcasi. diger
ayarlar dediginiz gibi yapilir, ama s/mime sorunu cozulmeden sanmiyorum
ki bir ise yarasin.
Imzali mektup yollamayin da demekte bilisim olayina alaka gosteren
bizlere pek yakismaz saniyorum. Ben ozellikle son bir kac aydir aldigim
'gonderdigniz mektupta virus var' uyarilarina karsin hic eksiksiz tum
mektuplarimi imzaliyorum. Cunku bu sahte e-posta'ya baska bir cozum yok.

On Mon, 2004-05-24 at 12:58 +0300, Mustafa Akgul wrote:
> Bozuk karakterli yazi meselesi bir defa yapilacak istemci
> ayarlari ile çözülebilecek bir konu.
>
> istenilen ayarlarin iso-8859-9 ve "quoted printable" olan
> ayarin, 8bit yapilmasidir.
>

> Bir yazilimdan otekine gecmek, cok daha kapsamli bir
> degerlendirme gerekir. Birden fazla boyutun olduÄŸu yerde
> karar vermek o kadar kolay bir ÅŸey degildir.
>
> Saygılar
> Mustafa Akgül
>

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
> http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.

Baris.
Public Key:
<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part