[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 13:54:11 EEST

Selamlar.

Her yerde, iste efendim Open Source / Free Software olunca kendi
sorununuzu cozebilirsiniz gibi atip tutuyoruz. Ama bir Ecartis'e Turkce
ile gecinmesini ogretemiyorsak vay halimize derim netekim..

Yapilacak iş bellidir. Kod acilir, gereken yapilir. Ama yapacak biri
lazim. Devri zamaninda ben talip olmustum, kimseden ses cikmadi.

Sanirim artik "Alla'm bi cuval altin yolla, hamal parasini ayri yolla"
gibi triplerden kurtulup armutun agzimiza dusmesini beklemekten daha
fazlasini yapmamiz gerekiyor.

Saygi ve sevgiler..

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.