[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 13:30:26 EEST

Merhabalar...

Quoting Mustafa Akgul <akgul@Bilkent.EDU.TR>:

> Bozuk karakterli yazi meselesi bir defa yapilacak istemci
> ayarlari ile çözülebilecek bir konu.
> istenilen ayarlarin iso-8859-9 ve "quoted printable" olan
> ayarin, 8bit yapilmasidir.

Sorun bu ayarin yapilamiyor olmasi degil, herkese acik olan bir listeye katilan
insanlara bunu anlatmanin zorlugudur. Takdir edersiniz ki bilmem kac kisi
uye bu listeye ve her yeni uye buyuk ihtimal hatali gonderecektir.

Benim bildigim bu gibi bir merkezi noktanin(LKD e-posta listeleri) oldugu, ve
buna erisen, uzerinden e-posta ileten binlerce insanin old. yapilarda
olay(veya sorun) merkezi noktada cozulur.
En sagliklisi budur kanimca:)

> Bir yazilimdan otekine gecmek, cok daha kapsamli bir
> degerlendirme gerekir. Birden fazla boyutun olduğu yerde
> karar vermek o kadar kolay bir şey degildir.

Haklisiniz hocam. Cok boyutlu bir olaydir bu ama bir boyutu diger boyutlari
sollamaktadir.
Zararin neresinden donulse kardir.

iyi calismalar,
Erhan Ekici