[linux-sohbet] Re: ecartis mailman vs. (was : Re: LKD t-shirtü ve....)

From: Ekin Meroglu (ekin@fisek.com.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 13:34:55 EEST

Merhaba Enver;

Mon, 24 May 2004 13:03:30 +0300 tarihinde
Enver ALTIN <enver.altin@frontsite.com.tr> yazmis:

> Evet, ~3000 tane üye tarafından, onlarca farklı e-posta yazılımında.
>
> Listelere yeni üye olan ve Türkçe karakter gönderen arkadaşlara bunu
> anlatmak da eminim çok kolay olacak. Tek tek telefon ederiz herhalde.

Bu listelere üye olmuş bir insanın listeye gönderdiği postanın türkçe harflerinin bozuk olduğunu görünce bu iki ayarı düzeltmesini beklemek çok mu garip sence ? İnsanlar o kadar umursamaz ki, bazen "su iki ayarı da düzeltmiyorsa yazmasin kardeşim" diye düşünüyorum.. Sonuçta listeler yemek tariflerinin konuşulduğu chat odaları değil, bilgiyi paylaşmak (almak ya da vermek değil, paylaşmak) isteyenlerin yazdığı bir liste.

Bu işin böyle olmayacağı fikrine de katılmıyorum bu arada.. Sorunsuz kullanan bu kadar insan varken suçu sisteme atmak kolaycılık oluyor bence. İnsanlara "okuyun araştırın, sadece soru sorup cevap beklemeyin" derken "bi zahmet ayarlarınızı da yapın, dünya sizin etrafınızda dönmüyor" da denebilir... Hatta denmelidir.

gorusuruz.
eki.

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.