[linux-sohbet] Re: ecartis mailman vs. (was : Re: LKD t-shirtü ve....)

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 13:54:18 EEST

Peki her yeni üye olanın mail gönderip daha sonra ya bu Türkçe karakter
sorununu nasıl çözeceğim demesi ve bunun için ona açıklayıcı bir mail
göndermesi ve de bunu başaramayan bazı kullanıcıların tekrar listeye
dönerek bunu sorması ve ve ve bu durumun böyle uzayıp gitmesi x
kullanıcı sayısı = bomba gibi trafik :)

Bunun yaşanmamasını istemek çok mu garip sizce?

Cem