[linux-sohbet] Re: [dernek] LTS ve KOBİLER

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 11:28:56 EEST

Merhaba Yüksel,
On Tue, 2004-05-11 at 23:17 +0300, Yüksel ÖZCAN wrote:
> Konu acilmi$ken bunlari belirtmeden gecemedim, Bir yerlere kondurduysak
> affola diyor, $enlikte goru$mek uzere bu konuyu ekibimiz ve kendim icin
> burada noktaliyorum(isterseniz siz kendi aranizda devam edebilirsiniz).
> Sanirim Compiere yada gnucash ile kiyaslama yaptiniz. Kiyaslamalarinizda
> sadece olusturulan formlari degilde, bunlarla birlikte surelerini de
> hesaplarsaniz, bunlara birde LSU Sertifikasi alma ko$ullarini goz onune
> alirsaniz $ahsimi sevindirmi$ olacaksiniz.

Şenlikte umarım bu konuyu derinlemesine görüşeceğiz.

Herhangi bir .c dosyasında 13000 satır kod varsa, o projenin temelinde
bir tasarım hatası vardır. Güven bana.

Ciddi bir yanlış yapıyorsunuz ve çalışmalarınızın büyük kısmı korkarım
boşa gidecek. Bana biraz vakit ayırsan sana bu işi doğru yapmanın
yollarını göstereceğimi daha önce de söylemiştim :)

Pazar günkü Mono sunumunu kaçırma, özellikle senin için eğlencelik
birşeyler ekledim. Görüşmek üzere.

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part