[linux-sohbet] xfree 86 neden bole yapiyor...

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Wed 12 May 2004 - 12:03:40 EEST

merhaba;

gecenlerde xfree86-4.4.0 kurmustum redhat uzerine,
sorunsuz calistigini saniyordum, makine acilista masa
ustu getiriyor login olup giriyorum sorun yok.

fakat logout deyince ekran kararip kaliyor, sanki x
yuklenipte bos ekran duruyormus gibi , gdmlogin
gelemiyor. oysaki xserver calisir durumda. calisan
processlerde hersey normal gorunuyor, loglar normal
gorunuyor, goze carpan bir hata yok, ama ekran
goruntusu bir turlu gelmiyor...

ayni durum su sekilde de oluyor, yine reboot edip x
aciliyor, login oluyorum, masa ustu geldi, eger ki bu
durumda konsola gecis yaparsam (ctrl+alt+f1) ve tekrar
masa ustune donmek istersem (ctrl+alt+f7) yine
kararmis bir ekran buluyorum, oysaki masa ustum acik
durumda, fakat goruntum neden kayboluyor olabilir...?

anlayabilmis degilim... loglar yine normal
gorunuyor...

yorumlarinizi bekliyorum...

tesekkurler...