[linux-sohbet] Re: [dernek] LTS ve KOBÄ°LER

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Wed 12 May 2004 - 21:53:00 EEST

Bu konuyu listeler yerine muhasebecinin forum'unda tarti$sak, yada yaptigim=
iz=20
yanli$lari mantis(http://muhasebeci.iqchoice.com/mantis) a bildirseniz de=
=20
biz de onlari duzeltsek? bu listelerde degil de orada devam etsek, sizce da=
ha=20
iyi olmaz mi, projemizle ilgili sorunlari tarti$mayi kendi sitemiz uzerinde=
ki=20
eklentilerde yapmayi tercih ederim,=20

Mono seminerine gelince; ayni saatlerde F4L(Flash for Linux) semineri var, =
=464L=20
projesinin Linux icin cok onemli bir proje oldugunu du$unuyorum, zira=20
macromedia'nin yapmadigi yapiliyor.Ayrica F4L'nin geli$tiricisi Ozkan PAKDI=
L=20
ayni zamanda muhasebeci'nin aktif geli$tiricilerindendir, sanirim bu durumd=
a=20
=464L seminerine katilmam daha uygun olur. Cumartesi ve pazar tam gun ekip=
=20
olarak $enlikteyiz. Mono semineri haricindeki bir zamanda derinlemesine=20
her$eyi konu$mak daha iyi olmaz mi?=20

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

=C3=87ar=C5=9Famba 12 May 2004 11:28 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=
=C5=9Ft=C4=B1n=C4=B1z: