[linux-sohbet] Re: Sasser

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 11:05:27 EEST

05-05-2004 Çarşamba günü saat 10:53 sularında, A. Murat Eren dedi ki:

> Hayir, kesinlikle degilim :) Fakat bu insani kurtarmiyor, zaten arayanlar
> windows makinelerden sorumlu olanlar :(

Maalesef,maalesef.Agda dolasanlara tcpdump ile baktigimda o kadar ivir
zivir seyler var ki.Sanirim temiz bir network ancak windows'suz
gerceklesecek.

> Insan yakasini kurtaramiyor, ben
> Linux kullaniyorum, kullandiriyorum, banane sizin sacma sapan
> problemlerinizden desem de, duymus oluyorum neticede tum bu zirvalari..

Zaten sadece duymak degil uzaktan gormek bile insani uzuyor.Her virus
firtinasinda windows makinalarin 25. porttan disari cikmaya cabalamasini
izlemek insani aci aci gulumsetiyor.Sonucta tedbir alanlar da bizleriz.

selamlar

Orhan Berent