[linux-sohbet] Re: Sasser

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 10:53:23 EEST

 Merhabalar,

On Wednesday 05 May 2004 10:34, Orhan Berent wrote:
> Murat bey siz ayni zamanda Windows makinalardan da sorumlu musunuz. :)))

 Hayir, kesinlikle degilim :) Fakat bu insani kurtarmiyor, zaten arayanlar
windows makinelerden sorumlu olanlar :( Insan yakasini kurtaramiyor, ben
Linux kullaniyorum, kullandiriyorum, banane sizin sacma sapan
problemlerinizden desem de, duymus oluyorum neticede tum bu zirvalari..

> Makinalarina zorla mdk 9.2 ya da fbsd kurdugumuz ama onlarin acmadigi
> arkadaslarimiza da daha keyifli oh olsun diyoruz. :))

 Kesinlikle oh olsun. Ama bizler gibi olay ile hic bir ilgisi olmayanlar da
magdur oluyor, ona sinirleniyorum, uzuluyorum. Kahrolsun Microsoft diyecegim,
cok uc bir soylem olacak. Kahrolmasin, uzak olsun diyeyim madem.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>