[linux-sohbet] Re: Sasser

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 10:58:19 EEST

Selamlar..

De ki:

"Gates efendiyi daha zengin etmeyi kendine misyon edinmis olanlara ve
puta (guc, para, MS, Win..) tapanlara acimayiniz. Suphesiz ki onlar
gafildirler, hakikati gormekten acz icindedirler. And olsun ki
kurtuluslari sadece Linux'tadir.."

Demekki, tevbe edip hak yola gelerek ebedi saadete erismeleri icin bolca
dua etmek gerekmektedir. Elimizden gelebilecek sadece budur.

Saygi ve sevgiler..