[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 10:59:24 EST

    Tartismanin ortasina atlamadim saatlerdir yaziyorum biraz dikkat
    ederseniz gorursunuz. Kusura bakmayin uzerinize alinacaginizi
    dusunmemistim bu sozum sadece isi bu sekle donusturenlereydi. Cunku
    yorum yapmak bi yana birkac saat sonra Gelecek A.S.'nin tum elemanlarini
    asmaya kalkicaz.

    Eger sonuc tartismasi bu sekilde oluyosa mailleri farkli sekillerde
    okuyoruz demektir. Ben amuda kalkarak okumayi deneyecegim artik :)

    Kolay gelsin

    Cem Kamil Kulekci