[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Keltos Kirpi (keltoskirpi@yahoo.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 10:51:53 EST

    Yüksel ÖZCAN wrote:
    > Devrim bey,
    > Soylediklerinizde hakli oldugunuzdan suphem yok. Ama bunlar keske burada
    > tartisilmasaydi. Pek cok penguen birbirini gagaliyor bugun. Belgesellerdeki
    > o hayvanlar bile binlercesi yanyana gagalasmadan durabilirken su halimize
    > inanin uzuluyorum.
    > Yuksel

    Gagalamasak curukler ve saglamlar nasil ayird edilir ki?
    Yoksa "Penguen kardesligi" adina polyannacilik mi oynamaliydik?
    Belgesellerdeki hayvanlari ornek almamamiz sizin icin uzucu olabilir
    tabi, ama diger tum tabiat kurallarinin bu duzen icerisinde de
    gecerli oldugunu bilmeniz teselli kaynagi olabilir belki.