[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 10:53:04 EST

    On Wed, 2004-03-03 at 17:38, Cem Kamil Külekçi wrote:
    > Hakikaten bugunku sidik yarisinin anlami nedir? Herkes muayyen gununde
    > mi? Biraz sakin olup olumlu bir sekilde sonuca ulassak? (yada sonuc
    > yoksa hayrola neyliyoruz bu topic altinda:)

    Bu yaklaşımınızı doğrudan ignore ediyorum... Bir tartışmanın ortasına bu
    şekilde atlamadan önce biraz daha yaklaşımı kavramaya çalışmanızda fayda
    var diye düşünüyorum... Bir sidik yarışı ya da kavga söz konusu değil;
    geçmişten bu güne beklentilerin ve yapılmaya çalışılanların getirdiği
    sonuç tartışılıyor...

    Saygılarımla
    Gürkan ASLAN