[linux-sohbet] Re: Basbakan'a soru...

---------

From: Soydan T. Renkmen (linux@simet.com.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 07:49:07 EST

    Selam,

    Milletvekillerine mail gonderme konusunda biseyler soylemek istiyorum.
    Ben bu bahsettiginiz seyi gecen hukumet zamaninda yaptim.
    Hatta Deniz Akkus Kanca'nin Turkceye cevirdigi Peru Milletvekili
    Villanueva'nin Microsoft'a cevaben yazdýðý mektubuda yazdigim
    maile ekleyerek 550 milletvekiline ayrica tum partilerin Genel
    Baskanlarina ve Genel Baskan Yardincilarina gonderdim.
    Fakat sonuc ne oldu dersiniz yaklasik 600 mailden bir tane bile
    cevap gelmedi. Yani sansinizi deneyin derim ama mail konusunda
    fazla umitli olmayin. Cunku milletvekillerinin en azindan buyuk
    cogunlugunun maille filan ilgilendigini yada boyle birseyin varligindan
    dahi haberdar olmadiklarini dusunuyorum. Tabi birde bu hukumetin
    tepkisini olcmekde fayda var. Bakalim bu sefer cevap veren olucak mi ?

    Saygilar
    Soydan T. Renkmen

    Not:
    Bu arada yukarida bahsedilen mektubun cevirisi hala okumayan varsa
    asagidaki adreste mevcut
    http://www.arayan.com/da/yazi/villanueva_to_ms_tr.html