[linux-sohbet] Re: Basbakan'a soru...

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 08:24:34 EST

    Soydan T. Renkmen writes:

> [...]
    > Villanueva'nin Microsoft'a cevaben yazdığı mektubuda yazdigim
    > maile ekleyerek 550 milletvekiline ayrica tum partilerin Genel
    > Baskanlarina ve Genel Baskan Yardincilarina gonderdim.
    > Fakat sonuc ne oldu dersiniz yaklasik 600 mailden bir tane bile
    > cevap gelmedi. Yani sansinizi deneyin derim ama mail konusunda
    > fazla umitli olmayin. Cunku milletvekillerinin en azindan buyuk
    > cogunlugunun maille filan ilgilendigini yada boyle birseyin varligindan
    > dahi haberdar olmadiklarini dusunuyorum. Tabi birde bu hukumetin
    > tepkisini olcmekde fayda var. Bakalim bu sefer cevap veren olucak mi ?

    Vekillere email gonderme konusunda size katiliyorum.Gecen 1 ay once Is
    Bankasi'nin milletvekillerine(AKP cogunlugu ile) laptop bilgisayar
    dagittigini ve neredeyse hicbir vekilin daha bilgisayar acip kapasini bile
    bilmedikleri tum ana haberlerde gosterildi..O halde emaillere kimler
    bakiyor, vekillerin asistanlari veya sekreterleri..
    Onlardan da bu konuda cok fazla bir gelisme beklemek zaten yanlis olur.(ki
    olmus/oldu)

    Eger illaki bir mesaj gonderme gerekiyorsa bunu faks ile yapilmasini tavsiye
    ederim.