[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 08:52:26 EST

    Selam,
    > Sayin Linux Severler,
    >

    > Gelecek A.S. sadece bir A.S. degildir kendi icinde bir dernek kimligini
    > ilk basindan beri korur ve barindirir. Boylelikle Turkiye ve Linux
    gercegine
    > uygun hizmet verebilir.Gecen alti yil boyunca Linux adina ticari olmayan
    bir
    > cok etkinligimiz gorulmustur.
    Ben sizin ticaretinize karsi degilim. istenen ucret zaten makul bir
    ucrettir. Calismalara destek olunmasi acisindan istenilen ucretin de
    odenmesinin gerektigini dusunuyorum.

    > Ayrica bu ibare hem uzuntu verici hem de tamamiyla gercek disidir. Gelecek
    > Linux hem ticari yonden basarilidir hem de teknik yonden.Tum Turkiye bunun
    > ispatlari ile doludur dolmayada devam edecektir. Bunun boyle oldugu cok
    kisa
    > zaman sonra "Gelecek Bireysel Linux" ile cok net olarak gorulecektir.
    Ben bir masaustu kullanicisi olarak GL'den oldukca memnunum. Calismalariniza
    gonul rahatligiyla devam edin, elestirilere kulak asmayin. ilgili kisilerin
    de gerekli cevabi "Gelecek Bireysel Linux" duyuruldugunda alacaklarini
    dusunuyorum.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net

    href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">ti