[linux-sohbet] Re: [Spam] Basbakan'a soru...

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 08:23:02 EST

    Olayi basbakana iletmekte haklisiniz. Fakat konu mali bir konudur. Ve
    simdiki maliye bakanimiz da bu soylenenleri kendisine de ilettigimiz
    taktirde konuya gerekli ozeni gosterip meseleyi basbakana kendisi
    iletecektir(Bu konularda domuzdan kil koparsam kardir mantigi ile hareket
    ediyor). Zaten konu basbakandan ziyade Maliye Bakan'ini daha cok
    ilgilendiriyor. Durumu oncelikli olarak basbakandan once Maliye Bakanina
    bildirilmelidir diye edusunuyorum. Ayrica Enformasyon Bakanligi kurulacakti,
    kurulmus da olabilir, eger kurulduysa bu isi cozecek olan Bakanlik
    Enformasyon bakanligidir. Konu ile ilgili milletvekillerinin
    tumune(besyuzellisine birden) mail ile bilgi verilebilir. Bu da kesinlikle
    spam olmayacaktir. Penguenin sesini duyurmaktan ibaret bir calisma
    olacaktir. Eminim ki pek cok kisi/kurum daha basit meseleler icin bu toplu
    maili cekinmeden atiyordur. Tasarruf saglanacak miktar icin de "Her yil
    milyonlarca USD" ibaresi abarti olmaz gibime geliyor :). Zaten Maliye
    bakanligi rakami duyunca gerekli arastirmayi baslatim en kisa surede sorunu
    cozmeye yonelik girisimlerde bulunacaktir.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net

    klayiniz</a>

    klayiniz</a>